Slutet

Sitter har och checkar in oss alla pa flyget hem till Sverige. Det kanns lite trist att behova gora det och helst av allt skulle jag bara vilja strunta i det och ta ett flyg tillbaka till Ao Nang istallet. Men det ska bli valdigt skont att komma hem for jag saknar min lilla hund Molly. Hon har bott hos Johans foraldrar de senaste 2 veckorna och det har verkligen varit toppen. Man har haft en kansla av trygghet under hela resan for man vet att hon har blivit val omhandertagen av dem.

Nu ska vi packa det sista och sen ge oss pa resten av MBK for den sista shoppingen. Ikvall runt 21.00 aker vi till flygplatsen och sen landar vi i Sverige dar vi troligtvis kommer att frysa ihjal av kylan.

Har ni varmt upp Sverige at oss nu? ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har försökt värma upp det så mycket som det går. ;) Haha!

2011-02-02 @ 06:42:00
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Farbror

Jag har gjort så gott jag kan med att flaxa med armar och ben men jag tror inte det har hjälpt faktiskt. Då kan man säga att vi byter skift, för nu sticker jag till Koh chang i 1 månad...på måndag morgon lyfter metallfågeln mot Bangkok...ha det så bra i kylan, hehe !! ;-)

2011-02-02 @ 17:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0