Söndagens invägning

Nu har jag precis kommit hem från en kväll på sjukhuset. Jag tror inte jag har räddat många liv idag men lite av mitt har verkligen försvunnit. USCH vad mycket det är att lära sig i början. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt och komma ihåg allt när jag börjar gå själv i början av April. Vill verkligen inte tänka på det alls. =)

Idag har det iaf. varit jättefint väder så jag tog en lång promenad ner till min syster med Molly och lämnade henne där för att ta bussen till jobbet.


Idag ska jag ju börja med min träningskalender som innebär att jag ska lägga ut min vikt och mina mått på bloggen. Nu är det ju lite tråkigt för jag har ju ingen våg, men jag tar och skriver ut den vikten jag tog senast vilket var någon gång i Januari. =)

Träningskalender:
Vikt: 57,5 kg
Rumpa: 93 cm
Lår: 54 cm
Mage: 85 cm

Imorgon kör jag igång med mitt första träningspass nämligen spinning och sen blir det ett till pass på torsdag innan jag tar ledigt över helgen. Nästa vecka blir det 2 träningspass till och sen får vi se hur mycket mina mått har ändrats ;)

Vilka är med och kör på idéen? Släng in en kommentar till det här inlägget så skriver jag upp en lista på bloggen imorgon med alla namn.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det ska bli intressant att följa. Så kanske man blir lite motiverad själv samtidigt. ;) Men en fråga. Hur mäter du magen om det bara skiljer två cm mellan magen och låren? det låter inte som det ska.

2011-02-21 @ 07:55:23
URL: http://pagnie.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Trodde att jag hade skrivit att jag skulle vara med, men tydligen inte.. Men som tur var så hade du sett det ändå :)

Puss

2011-02-21 @ 18:14:46
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Trodde att jag hade skrivit att jag skulle vara med, men tydligen inte.. Men som tur var så hade du sett det ändå :)

Puss

2011-02-21 @ 18:15:12
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Malla

jag är också på. Här ska man bli strandsnygg ;)

2011-02-21 @ 18:41:30
Postat av: tessan björklund

jag är lätt på, jag håller på och tränar. men jag vill inte lämna ut mina mått haha. jag kom precis hem från ett träningspass.

gå med i shapelink. det är träningsdagbok. man kan säatt upp egna mål så får man se hur många procent man uppnått osv =) lägg till mig som vän där "lillabarret" så har man koll på sina vänner hur många pass de tränat, hur många minuter osv =)



lycka till med träningen

2011-02-21 @ 18:45:41
Postat av: Agnes

Im on. Så nu har jag lagt ut mått och länkat till din sida. Nu kör vi!!!

2011-02-21 @ 19:07:57
URL: http://pagnie.blogg.se/
Postat av: Annelie

hur lang e du? jag har nog aldrig vagt det du vager, men sa ar jag kanske lite langre an dig :-D (forhoppningsvis)

2011-02-28 @ 20:20:21
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0