2010 vs. 2011

Detta har jag gjort under 2010:
* Startade året med att bli matförgiftad
* Fyllde 22 år och hade den bästa festen med de bästa vännerna och fick åka limousine ner till krogen

* Avslutade mitt år som introduktionsansvarig på Örebro universitet


* Familjesemester i grekland 1 vecka

* Gick ledarskapsutbildningen
* Blev Diplomerad massör
* Blev diplomerad vaxör
* Vandrade i skärmarboda

* Var med på ett brölopp i bingolotto

* Deltog i tjällossningen

* Var och såg "The Last Bounce"

* Fixade ett X antal fester för vänner och familj
* Läste ut 2 böcker
* Gjorde grymma halloweensminkningar


* Lärde mig sminka bättre

* Köpte en systemkamera

* Lärde mig redigera bilder i fotoshop
* Skrev en C-uppsats

Detta händer under 2011:
* Jag tar min sjuksköterske examen
* Börjar jobba på kardiologen
* Åker till Thailand i 2 veckor
* Fyller år i Februari
* Ska planera min frankrikeresa

Mina nyårslöften inför 2011:
* Läsa ut minst 5 böcker
* Ordna till min blogg på en egen hemsida
* Lära mig något som jag idag inte kan (t.ex. dyka, rida, spela gitarr osv.)

Jag får nog fylla på listan under årets gång för jag vet att jag vil göra massor men jag kommer inte på det just nu. Och ni vet vad man brukar säga om mål... Man ska inte sätta upp mål som man vet att man inte kan uppnå. Det leder bara till besvikelse och omotivation till att försöka uppnå målen. ;)

Vad har ni för nyårslöften? Gör ni som jag och bojkottar "jag-ska-börja-träna" nyårslöftet som man alltid lovar sig själv men aldrig håller? =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Maria

Introduktionskurs i ridning kan du få av mig om du vill! :D (Har ju några hästar till förfogande..)

2011-01-02 @ 14:00:07
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Maria

Sv: Jag hade inte lust med att lägga ut flera 100 för taxi eftersom jag var ute på landet skulle det ha kostat det in till stan. Men de fixade som tur var det åt mig. =)

2011-01-02 @ 16:26:40
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0