Det narmar sig slutet

Idag har vi varit pa Railey beach. Det var verkligen sa himl fint. Nar vi hade solat hela dagen och bestamde oss for att ata lunch sa kom det precis en stortskur med regn och blixtar. Vi tajmade bra.
Lagom till att vi hade atit fardigt sa slutade det att regna. Vi tog oss da genom jungeln till andra sidan udden och hittade dar phranang beach. HIMMELRIKET!! Vi tog en longtail bat tillbaka till Ao Nang dar vi bor och gick upp for en dusch och en stunds vila.

Ikvall ska vi ut och fira da jag och Cissi har fatt varat slutbetyg pa C-uppsatsen. vi ar GODKANDA vilket betyder att nar vi kommer hem sa kan vi ansoka om var sjukskoterskelegitimation. WIIEE! Livet blir bara battre och battre. =)

Nar jag kommer hem sa vantar min fodelsedagsfest och jag kan inte langta mer!
Pa mandag tar vi taxi till krabi flygplats for att ta flyget upp till bangkok. Dar vantar 2 dagar av shopping och sight-seeing innan vi flyger hem till Sverige igen.

Jag har last i tidningarna att det ar valdigt kallt, men ni kan vall andas lite extra snabbt sa kanske temperaturen gar upp lite tills nar jag kommer hem? ;)

Lots of Love!
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Farbror

Det verkar ha blåst och regnat mycket i Thailand, Brittmarie och Kurt som bor i Hua Hin har haft mycket blåst och regn också,det var det värsta på över 40 år eller nå´t sånt ?? Att du är så positiv trots regn och åska och att du njutit av utsikter,stränder m.m ändå,det är bra.



Funderar själv på två dagar i Bangkok för " lite " shopping...kanske det blir någon tekniksak om det är bra pris. Tar ett " airhotell " någon mil utanför, det brukar vara billigt. Är ert hotell billigt och bra kan jag boka det kanske.

2011-01-30 @ 00:40:25
Postat av: sandra

Heissan!



Oh va coolt o hära att du besöker helt samma plater jag gjorde på min resa över ny året! är det inte fint där??



hörruu... ja undrade om du planerar att gå kolla in elin klings kollection för h&m...? du kommenterade på mitt inlägg och jag behöver hjälp med att få några av kläderna!



let me know :)



x sandra



[email protected]

2011-01-30 @ 04:45:14
URL: http://5inchandup.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0