e.l.f - Eyes Lips Face

För några veckor sedan bestälde jag smink från England. Jag vart tipsad om en jätte billig hemsida med bra smink och jag måste säga att tipset stämde. Jag beställde 4 mineralögonskuggor, 1 mineralstartset (Concealer, Puder, Rouge + 2 borstar) och 3 olika sminkpenslar. Allting kostade under 500-lappen.
Jag tvekade på om sminket var bra eftersom det var så billigt men SHIT vad det sitter. Concealern var rätt kass och pudret var inte riktigt min smak men ögonskuggorna var så jäkla bra.

Såhär blev min nyårssminkning med hjälp av e.l.f. ögonskuggorna

Bilden är inge vidare men ni ser ju iaf. pigmenteringen på sminket.

Kika in på www.eyeslipsface.se och beställ hem lite ögonskuggor. Dom är verkligen jättebra.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ska bli så UNDERBART!

2011-01-06 @ 12:09:04
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0