If only I could freeze time

Jag borde sova, men jag sitter vaken i soffan. Tankarna är så många att de fyller hela huvudet.

Jag vill inte gå och lägga mig för jag vill inte ha fredag morgon.
Jag vill inte ha fredag morgon för jag vill inte ha seminarie, jag vill inte ha fredag kväll, jag vill inte ha ett slut på fredagen för ett slut på fredagen betyder en början på lördagen.
På lördag tar vi examen, och jag ska hålla tal, ett tal som jag ännu inte har hunnit skriva. Jag vill inte att fredag ska ta slut för då måste jag ha mitt tal färdigt.

If only I could freeze time.....


x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Känner igen känslan! Jättesnygg bild! Puss

2011-01-14 @ 08:00:30
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0