Patong Beach

Sitter pa hotellet i Patong. Vi har varit i Bang Tao i 3 dagar och nu i Patong 2 dagar. Imorgon tar vi baten over till Krabi for att stanna dar i 5 dagar innan vi ror oss mot bangkok.

Idag har vi varit pa en batresa fran helvetet. =) Allting var jatte fint och bra tills vi skulle aka hem. Havet borjade storma och vagorna skvatte in i baten och drankte oss i saltvatten. Nar vi nastan var framme sa borjade det dessutom stortregna sa nar vi klev av baten sag vi ut som ett gang blota hundar.
Det gar inte att lagga in bilder pa datorn nu sa ni far se alla fina kort nar jag kommer hem. Nu ska jag slanga i mig en pizza med min alskling och sen blir det till att sova eftersom klockan ar 20:30 har.

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0