Spännande slut.

All work, no play. Nu har jag precis slängt i mig frukost efter en natts jobb. Ska strax bege mig ner till skolan för att ordna med de sista förberedelserna inför examensdagen på lördag. =)

När jag kommer hem blir det nog ett litet träningspass (eftersom det är bikinidags snart) ;) och sen ska jag slänga mig i sängen efter ett hela 29 timmars långt dygn vaken.

Vad har ni för roliga planer under dagen? Är det någon som befinner sig i Örebro i helgen som känner att dom vill festa loss med ett gäng glada sjuksköterskestudenter? ;)

x x
/Claire

P.s. Kika in ikväll så har jag en överraskning åt er. ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är här i helgen och jag SKA festa loss med ett gäng glada sjuksköterskestudenter! ;)

2011-01-11 @ 14:53:28
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: G A B R I E L L A

Hej Claire! Vilken jättefin blogg du har, hoppas att allt är bra med dig!



Såg att du hade läämnat en kommentar på vår blogg, kul! Det har inte fungerat att se kommentarer under julhelgerna nu så det är därför svaret inte kommer förens nu. Vi har tyvärr inga andra filar än rosa eftersom vi bara kunde beställa en färg åt gången från vår leverantör. Detta är givetvis någonting vi tar med oss i framtiden då vi absolut strävar efter att utöka vårt sortiment. Nu i dagarna kommer en ny lösning till filarna så kika in på bloggen för att se en bild!



Ha det så bra, kram från Gabriella Hjorth, VD Break a Nail UF

2011-01-11 @ 16:21:36
URL: http://breakanailuf.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du är så duktig som fixar och grejar inför examen :) Hoppas du sover gott nu :) Puss

2011-01-11 @ 18:31:10
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0