Stackars bloggläsare

FÖRLÅT mina stackars läsare. Det har inte blivit något bloggande alls idag. JAG HAR FULLT UPP!!
Idag har jag varit på stan med min syster och inhandlat det sista inför resan. Jag stressade hem för att möta upp Cissi för att fixa det sista med C-uppsatsen innan vi lämnar in den. Sen skulle jag åka och lämna min älskade vovve hos min sambos föräldrar men jag hann inte åka med för att jag och Cissi inte var klara med uppsatsen. På kvällen kom min syster och hennes sambo och skulle äta middag och då satt vi fortfarande med uppsatsen så vi fick avsluta pluggandet och åt istället middag. Nu är klockan 23.00 och jag har precis packat det sista. Nu blir det vaxning av benen, dusch, inslagning av presenter till mina föräldrar och sen SOVA!!

Imorgon åker vi till sthlm för att på så sätt ha närmre till flygplatsen när semesterdagen kommer. ;)

Är det någon som har varit i Thailand som vill tipsa om något som vi absolut INTE får missa?

x x
/Clairee


Kommentarer
Postat av: Stina

Hinner vi ses två sec innan du tar dig vidare till arlanda?

2011-01-19 @ 10:47:03
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0