Torsdagstipset #10

Det jag tänkte tipsa om idag är ifyllning av ögonbryn. Jag gillar inte ögonbrynspenna för det blir så skarpa streck. Istället använder jag mig av en brun ögonskugga och lite "bryngelé". Jag använder en hård pensel från make-up store som heter Eyeshadow Brush - Small (105). Välj lämplig färg för dina ögonbryn och måla på lite i taget så att det inte blir för mörkt. Jag brukar avsluta med lite bryngelé för att fixera allting. Även då använder jag mig av märket make-up store.

Man kan måla med ögonbrynspenna på övre och undre brynkanten för att få ett mer definierat ögonbryn, men jag föredrar att bara använda ögonskuggan och bryngelén. =)

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0