Examensbilderna

Tre stora mål i mitt liv är nu avklarade. Jag har lärt mig att tala inför andra människor utan att tycka det är allt för jobbigt, jag har utvecklats som ledare och jag har skaffat mig en universitetsexamen.

Över 400 gäster närvarade

Nervös inför välkomsttalet


Marcus Jarl, klassens röst dagen till ära

Underbart band från Örebro


Två lärartal

73 nyutexaminerade sjuksköterskor, känner ni er tryggare nu? ;)

Jag tackar alla som kom och lärarna för deras stöd och engagemang under våra 3 år på utbildningen


Cissi (klassens röst) tackar Mig, Ingrid och Markus för vårt jobb och engagemang inför examensdagen

Vi öppnar våra presenter som vi fick av personalen på vårt gammla jobb, jättefint armband med en fyrklöver berlock. Tusen tack till alla på jobbet. =)

Stolt familj =)

Nu är jag färdig sjuksköterska och ska snart ut i verkligheten och jobba. Vilka underbara 3 år det har varit, men nu börjar ett nytt äventyr i mitt liv. Jag är den första personen i familjen som tar en universitetsexamen och jag har nu två väldigt stolta föräldrar.

Jag vill tacka alla som gratulerat mig och tack för alla underbara presenter och allt stöd de senaste 3 åren.

Nu går jag och lägger mig för imorgon har jag massor att göra inför semestern.

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh! Vilka härliga bilder och vilket härligt inlägg! :)

2011-01-16 @ 21:01:35
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Detsamma vännen! De här tre åren har varit bland de bästa i mitt liv, framförallt för att jag fått lära känna dig! <3 Men vår vänskap slutar inte efter dessa tre år, utan är evig! Puss

2011-01-16 @ 21:07:21
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Tessan björklund

Grattis! Fasen så duktig du är.

2011-01-17 @ 02:59:28
Postat av: Maria

Grattis! Hoppas på att stå där själv om 1,5 år.. =P

2011-01-17 @ 08:21:01
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka härliga bilder Claire :) Du skulle inte kunna tänka dig att skicka bilder ifrån aulan till mig? har nämligen inga bilder därifrån

[email protected]

Kram och lycka till!

2011-01-17 @ 09:59:43
Postat av: Johanna

Men du vad härligt!



Stort GRATTIS till dig!



Kram

2011-01-17 @ 13:14:44
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0