Magknip och jobb

Natten till Måndags somnade jag med lätt kramp i magen och tänkte då att "det går över". Efter 45 minuter vaknade jag av att det gjorde så jäkla ont. Jag svettades och frös och magen krampade på heöa vänster sidan och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Det gick några timmar och vid 3-tiden bestämde jag mig för att prova med en alvedon och några liter vatten. Det hjälpte litegrann och tillslut somnade jag vid halv 4 tiden.
Klockan 05.30 ringde klockan och jag gav mig iväg till jobbet. Hela dagen mådde jag illa men jag försökte att äta ändå. Jag smet hem en timme tidigare från jobbet och såfort jag kom hem och la mig i soffan så somnade jag och sov i 3 timmar.
Inatt igen hade jag ont i magen men inte alls lika kraftigt som igår natt.

Nu ligger jag i soffan och är helt utmattad och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan åka och jobba. Frankrike resan närmar sig med stormsteg och jag längtar mer än någonsin efter mina 5 dagar av semester som ska spenderas på playan på franska rivieran.

Jag längtar efter att få komma bort från vardagen som just nu känns ganska hopplös. Det ska bli SÅ SKÖNT!!

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du är så värd semestern! <3

2011-07-12 @ 15:05:23
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0