My day off

Idag är jag ledig och jag börjar dagen med att ignorera min tvätt tid mellan 10-13. Istället tog jag sovmorgon och åt frukost framför en film i soffan. Nu tänkte jag hålla tummarna för att det finns lediga tvätt tider mellan 13-16 så jag har några kläder att ta på mig. =)

Om en stund blir det en springtur för att få kroppen att komma igång ordentligt och sen blir det lite lunch på det. Jag har inte planerat så mycket för idag men jag tänkte försöka städa lite här hemma innan jag ska ner på stan och käka middag med lite vänner på en Italiensk restaurang som heter Al Forno.

Vad gör ni idag mina hjärtan?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mysig dag! :) Själv ska jag klippa mig och bara ta det lugnt hemma då det regnar as hell här i Blekinge!

2011-07-14 @ 12:42:14
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0