Fika och bus

Precis hemkommen från en dag med jobb, fika och bus i parken. Efter jobbet mötte jag upp moa för en fika på stan. Det var så himla kul å se henne igen. Vi skulle träffats igår men då kände jag att jag ville vara själv och bara göra ingenting.
Efter fikan med moa tog jag min vovve och drog till en park nära J's nya lägenhet. Vi gickförbi statoil och köpte glass sen hängde vi i solen en timme innan min buss kom. Det är så skönt att jag kan träffa J som vän även fast vi nyligen gjort slut. Det blir en lite mjukare övergång från förhållande till singelliv. =)






Och när jag kom hem så såg jag hur mycket det grönskar i min rabatt. Jag blir så GLAD! =D
Det är jordgubbar på väg, ruccola och plocksallad och sen lite mynta. Det börjar även komma lite röda- och svartavinbär. Mums ;)

Nu blir det en dusch och sen en macka och lite te innan jag kryper ner i sängen framför en film. Jag är så himla trött idag så jag kommer nog slockna på en gång.
Imorn blir det en ledig dag vilket jag ser fram emot något så vansinnigt.

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Stina

åh vad jag vill komma och hälsa på dig, och få lite jordgubbar från trädgården =)

2011-06-13 @ 20:58:35
URL: http://stina3.blogg.se/bebis
Postat av: Johanna

Oj, det var massa nytt här att uppdatera sig pâ :)

Förstâr att det känns konstigt i början att vara själv. Men man vänjer sig och sedan kommer du nog t.om tycka att det är skönt! :)

Men härligt att ni kommer bra överens.

Va roligt att det börjar vâxa i din lilla trädgârd. Jag köpte ju aldrig jordgubbsplantor. Nu ângrar jag det. Fâr ta det nästa âr!



Den här gângen fâr F stanna hemma. Hann inte fixa med vaccinations testet som hon mâste ta innan och sâ fâr hon inte vara inne i kabinen för att hon väger över 8 kg osv osv.

När jag âker och stannar lite längre i Sverige dâ ska hon fâ följa med!



Hoppas du fâr en riktigt bra dag!

KRAM

2011-06-14 @ 10:22:46
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Annelie

japp jag ar gravid, anledningen till att du har "missat" det ar for att jag inte har sagt nat pa bloggen. Trodde du skulle se det pa dem senaste bilderna ;-) ar i 20 veckan...

2011-06-14 @ 12:34:36
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0