Tassimo T20

Idag kom min efterlängtade kapselmaskin från Buzzador. =)
Jag fick betala 849:- och fick en tassimo T20 samt en hel del kapslar till den, så om ni känner er sugen på en kaffe, cappucino, latte, varm choklad eller espresso så är det bara att kika förbi. ;) J var här och hälsade på ikväll och han fick premiär koppen av cappucino som var riktigt jäkla god.



Titta så fint den passar in i mitt kök. =)

Imorgon är jag ledig och inte idag, som jag skrev igår. Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig snart för jag är helt slut. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Sen blir det upp rätt tidigt imorn för lite mathandling, städning och sen klockan 13.00 blir det lite tvätt och solning.

Vad har ni för er imorn?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Stina

Så du köpte en sådan =)



Så mycket tränar jag inte just nu direkt. Men man får lära sig att suga in ;)

Då kommer på fredag va?? De måste du i alla fall, annars kommer jag till dig.

PUSS!!

2011-06-29 @ 13:01:49
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0