Decorating


Hello darlings,
Hur mår ni?
Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna men jag har haft så himla mycket med jobbet och annat så det blir ingen tid över till annat.
Igår åkte vi till Sthlm för att vara här över helgen. Mina föräldrar har målat om mitt sovrum och jag ska få inreda det. Idag köpte vi sängbord och 2 lampfötter och imorgon blir det gardiner, lampskärmar, sängöverkast och lite pynt. Jag slänger upp bilder på rummet när jag fixat till det lite.

I torsdags kväll efter jobbet åkte jag hem till evelina för en fotografering. Hon ville experimentera lite med ljus och svart-vita nyanser så jag ville självklart vara med ;)
Bilden i början av inlägget är en av de många bilder som hon tog. Jag slänger upp lite fler bilder senare ikväll eller imorgon, så kika in då.

Nu ska jag gå och fixa en kopp te och slänga mig i soffan framför filmen Loser som är den enda filmen som går på tv en lördagskväll.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll =)

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0