Monday morning



Hey y'all.
Hur har ni det såhär på måndags förmiddagen? Jag sitter i soffan med en kopp te i handen och några avsnitt av Smallville på tvn och laddar inför en kvällstur på jobbet.
Tog sovmorgon idag eftersom jag har några intensiva jobbveckor framför mig och träningen har legat på is i en vecka så det måste jag hinna med nu i veckan också.

Rummet som jag håller på och inreder i Sthlm, som jag berättade om igår, har inte riktigt kommit längre än att jag har ställt in 2 sängbort och 2 lampfötter. Gardiner, lampskärmar, taklampa och lite pynt måste jag försöka hitta här i Örebro för i Sthlm finns det verkligen INGENTING i affärerna vad gäller inredning.

Bilden som jag har i början av inlägget är en av de bilderna som Evelina tog på mig i Torsdags. =) Vad tycker ni?

Nu måste jag slänga på mig lite smink och börja packa väskan så jag inte kommer försent till jobbet =)

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Evelina

Psst! Du vet att jag har skickat dom andra bilderna nu va? ;)

Självklart tycker jag om bilden! ;)

2011-03-14 @ 13:30:53
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tycker den här bilden var jättehäftig!

2011-03-14 @ 21:53:16
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Samrebekka

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-26 @ 07:56:37
URL: http://samrebekka.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0