Jag lägger i en växel...

...och kör lite hårdare den här veckan.
Jag har nu haft eget ansvar för mitt vårdlag på jobbet, 3 dagar i rad, och det har gått så himla bra. Ikväll har jag bokat in mig på ett danspass på Actic vilket ska bli så himla kul. Det får bli en tidigt kväll för jag jobbar 7-16 imorgon igen och imorgon tänkte jag gå på Afrodans efter jobbet så då kommer jag vara rätt slut.

Torsdag är en ledig dag men klockan 13.00 är det MRL som jag vill prova på och sen blir det en sväng på stan för att inhandla lite nytt smink och lite försenade födelsedagspresenter till min pojkvän. Någon som har förslag på vad man kan köpa? =)

På fredag efter jobbet så kommer mina underbara tjejer från Sthlm och hälsar på. Då ska vi börja med en mysig middag innan vi går ut och gör stan osäker. ;)

På söndag har jag en fotosession inbokad med Evelina och det är alltid lika roligt att sminka upp sig och fixa till omgivningen så att korten blir så fina som möjligt!
Sen är det ju "invägning" igen på söndag, för då har det ju gått 2 veckor med träning och det är dags att se resultaten.

Full fart hela veckan..... Jag kommer att sova gott på söndagkväll.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Wiiiie! :) Det ska bli superskoj att se hur bilderna blir! :)

2011-03-01 @ 18:25:59
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Låter som en fullspäckad vecka, men samtidigt som en väldigt rolig vecka :) Hmm, det brukar ju vara du som är expert på presenter :P

Puss

2011-03-01 @ 18:26:40
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det lâter som en rolig veckan ändâ!

Men oj det är ju svârt med presenter till pojkvännen..

En parfym kanske? Klocka..

Va duktig du är som kör hârt med träningen. Jag har som vanligt tappat igen men kommer igen när saker börjar lugna sig förhoppningsvis!

Ha en härlig dag!

KRAM

2011-03-03 @ 08:30:20
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Humour

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-05-15 @ 09:29:54
URL: http://humour.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0