Middag och Marieberg

Wake-up to a new day and find out what it has to offer..

Idag tänkte jag åka ut till Marieberg för att kika runt lite i affärerna. Kontot är påfyllt efter ännu en månads slit, så nu ska jag ut och belöna mig själv för allt slit.

Igår var vi ute på middag för att fira Sofie som fyllde år. Det var länge sen jag hade så trevligt och jag vill tacka alla som var med och gjorde kvällen helt fantastisk.
Vi började med god mat på grekiska kolgrillen och sen tog vi en sväng förbi Wobbler, loungen innan vi mötte upp våra karlar på bishop arms. God mat, gott att ricka och trevligt sällskap. Det kan inte blir bättre! =)

Nu ska jag slänga på mig kläder och lite smink och bege mig ut till Marieberg med Mr. Johan och hunden Molly.

Jag tänkte slänga in lite bilder ikväll på våren i örebro, så missa inte det.

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0