My day off...

Ledig och uppe sedan 08.00. Jag har inte hunnit med mycket ännu men det ska man väll inte göra när man är ledig heller? ;)

Jag startade dagen med en frukost i sängen framför tvn. Efter det har jag ringt några samtal och fixat lite här hemma. Nu blir det en promenad med le chien innan jag hoppar in i duschen och gör mig redo för en sväng på stan. Jag ska försöka ordna en klipptid hos frisören idag så att jag får ordning på håret som just nu bara hänger och sen ska jag försöka hitta lite inredningsprylar till mitt rum hos mina föräldrar.

Ikväll blir det ett träningspass på Actic, MRL (Mage, Rumpa, Lår) och Core.

Jag kikar in senare.. tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som en härlig ledig dag! =) oppas att den blir riktigt bra :)

2011-03-22 @ 12:34:08
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Farbror

Tjingeling på dig, tittar in en stund och se vad du har för dig. NÄÄÄ ! Inte skall man hinna med en massa när man är ledig men det brukar bli så i alla fall...skall bara hinna med det och det och det....innan börjar jobba igen...ingen tid för rast och ro tycks det numera.



Själv kom jag inte utanför dörren vid 13:30 men det blev destå mer brottom med att köpa grejer till bilen och sedan bilprovningen i Partille kl 15 men jag hann och sedan middag vid Lottas Krog vid Redbergsplatsen med dessert o kaffe....de du ! Och precis avslutat med en timmes jogging runt centrala delarna och lite i Olskroken.

2011-03-24 @ 20:04:45
Postat av: Cecilia

Låter som att även du har en härlig helg framför dig! Gäller ju att passa på att njuta när man väl är ledig!

Ta hand om dig!

Puss o kram

2011-03-25 @ 22:52:05
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0