Nyaste Appen

Den nyaste appen på min iPhone heter Löparappen. Den innehåller en GPS som mäter alla motionsrundor och registrerar dem på en hemsida som heter jogg.se. Min brorsa ville få mig motiverad så nu är jag medlem där och ska precis ge mig ut på min första joggingrunda i vårsolen. ;)

Min runda kommer att registreras på jogg.se och alla som är medlemar där kan följa min träning och mina träningsrundor.

Till alla er som har en iPhone.... SKAFFA APPEN OCH BLI MEDLEM PÅ JOGG.SE så kan vi följa varandra. =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Farbror

Det där med gps,motion och karta som alla kan följa har jag haft ett bra tag.



Kan du göra så att vi som inte vill bli medlemar kan se din karta.



Du har länk på min bloggsida. Där kan du se mina joggingrundor via gps.

2011-03-31 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0