Helgen

Det har varit tyst i bloggen på ett tag nu. =)
Jag har haft å göra hela helgen och mit upp i allt lyckas jag bli himla sjuk i halsen också.
I fredags gick jag direkt från jobbet till O'learys för en after work med mina kära kollegor på kardiologen.


Det blev en lång dag för mig och jag somnade på en gång när jag kom hem.
På lördan gjorde jag inte många knop och eftersom jag var ensam denna helg så bjöd min syster ner mig för att grilla lite på kvällen. Det blev grill och fotboll på tv på kvällen och innan jag åkte hem tog vi oss ett glas champagne för att fira Milans seger. Jag skulle ha åkt ner på stan för att möta upp några vänner men jag mådde inte riktigt bra så jag åkte hem och la mig i soffan framför en flm istället. Det blev "The Green Hornet".. så jäkla rolig film. Har ni inte sett den så borde ni se den! =)


På söndan vaknade jag med halsont men åkte trots det iväg till Västerås för att se min syster spela fotboll. Örebro förlorade tyvärr med 3-1 mot Västerås, men det var kul att se min syster spela iaf.


Idag har jag varit hemma från jobbet för att min hals inte alls varit bra. Jag trodde att den skulle vara bättre idag men den var värre än i helgen. Det var 14 timmar sömn, mycket te och sköljning med varmt saltvatten och nu känns den LITE bättre, men fortfarande inte bra. Imorgon blir det jobb igen vare sig jag är frisk eller inte.

Hur har eran helg varit?
Förresten.. snart kommer min klänning från ASOS. Åh så jag längtar.. =D

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

tack for kommentaren, ditt liv ser ganska bra ut med ;-)

2011-05-10 @ 12:27:25
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Natascha ♥

I see! :( Hm då skippar jag nog det, men tack för svaret! :D

2011-05-11 @ 09:42:30
URL: http://uppoveroronen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0