It has arrived

Nu har den äntligen kommit.. klänningen som jag drömt om så länge..

Tyvär så beställde jag en US size 10.. vilket i Sverige är Strl 40. Ni som känner mig vet ju att jag inte riktigt är så stor och klänningen glider bokstavligt talat av mig. Det får bli till att leta reda på en skräddare som kan sy in den lite. =/ Annars får jag bara skicka tillbaka den och fortsätta drömma. =(

Nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet. Jag hade mer än gärna stannat hemma i det fina vädret men plikten kallar och patienterna behöver vård. ;)

Have a nice day people.
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej va tråkigt för den är skiit snygg! Lämna till skräddare!!

Men jäklar, det var verkligen en lat hund till att va lat! Men skönt för er :)

Får se till att ha en hundträff när jag tar med F till sverige!

Ha en bra dag.

Kram

2011-05-11 @ 13:39:30
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Linda

Jisses vad snygg den är!

Helt klart värt att skicka till skräddare.

En fråga..är det inte snordyrt att beställa från andra länder?

2011-05-27 @ 11:32:00
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0