Rea Rea Rea @ VeroModa

Igår plockade jag upp min syster efter jobbet och åkte ut till Marieberg för att shoppa loss på VeroModa. Just nu har dom en galen utförsäljning där nästan allting i butiken kostar mellan 20-50kr styck, eller så kan man få mängdrabatt vid köp av flera varor med samma färg på prislappen. Jag kom därifrån med 1 skinnjacka, 2 vår/höst jackor och en sommartopp för bara 160:-. Jag ska visa er bilder på grejerna imorgon.

Om ni har vägarna förbi Marieberg så passa på och sväng in på VeroModa. Det finns saker från VeroModa, Only, Pieces och lite annat.

Nu ska jag jobba klart innan jag drar mig hemmåt.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jäklar vilka kap! Ser fram emot bilderna :)

2011-05-25 @ 21:53:55
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Tack så otroligt mycket för din kommentar! :) Jag har haft en del och stå i, därav den sena kommentaren. Hoppas att allt är bra med dig! Lätt att vi ska köra en sommarplåtning sen när fräknarna är på plats! ;D

2011-05-25 @ 23:01:07
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0