Birthday girl and baby girl

Igår fyllde min lillasyster hela 22 år så jag bestämde mig för att bjuda med henne på restaurang och sen gå ut å ta några drinkar. Jag hämtade henne vid halv 7 och då fick hon en stor bukett blommor. Sen åkte vi till restaurangen där några av hennes vänner väntade på oss för att överraska henne. Vi käkade jensens ribs "all-you-can-eat" och avslutade med jensens mjukglass "all-you-can-eat".

Efter svullst festen på jensens så rullade vi över till Lilla Örebro som är en mysig liten bar/restaurang i Örebro som gör helt galet goda drinkar. Det blev inte allt för sent eftersom jag jobbar idag men det var trevligt att bara umgås och ha en mysig stund tillsammans.
Syskonen Salomonsson

En till rolig sak som har hänt är att Annelie, vars blogg jag följer, har fått en liten Baby Girl i veckan. STORT GRATTIS till dig och maken Annelie! =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad rar du ar :-) tack sa mycket!

Skorna ar underbara men vet inte om smartan ar varda skorna ;-)

2011-11-05 @ 23:10:08
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0