Oops..

Jag kunde inte stå emot inredningsfrestelsen... Jag har gått loss!!
Med en lägenhet full och ett konto tomt så har jag äntligen fått det att se ut som att någon faktiskt bor här i lägenheten. =) En sväng på IKEA och lite nätshopping resulterade i detta:






Sen tittade jag på en lampa till hallen som jag verkligen verkligen vill ha men den kostade över 2000:- och det har jag inte råd med just nu så istället köpte jag en "billig" lampa på IKEA och lite sprayfärg och imorgon ska jag förvandla den fula lampan... till en fin lampa. =)
Den första lampan ska bli som den andra. Jag tänkte visa er lite bilder under morgondagen på hur det kommer att gå till, så kika in imorgon kväll om ni vill se resultatet.



Nu lite vila för imorgon blir det mer inredning och sen lite jobb.

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0