Sovrum och kök

Idag är jag ledig och det blir därför lite pyssel i lägenheten. Min soffa har inte dykt upp ännu så motivationen till att inreda vardagsrummet ligger just nu på noll. Köket är jag nästan färdig med. Det ända som fattas är gardiner och en persienn, som jag ska försöka få upp idag.
Sovrummet har jag börjat fixa med och det som ska upp idag är en persienn och en taklampa. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag köpt denna bamboo lampa på nätet och jag hoppas att den kommer passa i mitt sovrum. Det återstå att se.


Persiennerna som jag har valt att ha i kök, vardagsrum och sovrum är från IKEA och heter LINDMON. Jag gillar det lite mer mörka mysiga i en lägenhet framför allt vitt och rosa som är inne just nu.


Nu måste jag ta tag i min klädhög och mitt diskberg innan dom tar över lägenheten. Hoppas att ni får en bra dag. =)
Bilder på min lägenhet får ni när jag är helt färdig.

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0