Långledigt i Sthlm

5 dagar ledigt från jobbet och en resa till Sthlm. Jag kom fram igår kväll runt 18 tiden och det blev middag och film mys med familjen.
Imorse tog jag en lång och välförtjänt sovmorgon innan jag tog mig upp ur sängen för att ät lite frukost och plugga. Tog en springtur på ca 5 km med hunden längst med den fina kusten och tog precis en lååååång varm dusch. Nu väntar lite pizza och plugg och imorgon blir det att umgås med min vän Stina på dagen och på kvällen är det fest med Majsan och gänget. Looking forward to it!!!

Bjuder på lite bilder från dagens springtur.

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

jattefina bilder :)

2011-10-21 @ 15:30:05
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0