Spontanitet och planering

I helgen kom min vän Stina hit till Örebro, hela vägen från Sthlm. Klockan 21.00 ringde hon och sa att hon va sugen på att komma hit och 20 minuter senare satt hon i bilen med en flaska vin och lite smink i väskan, påväg till Örebro för att göra stan osäker. Det blev en rätt lagom tokig kväll som slutade med en efterfest och nintendo 64-bit. När Stina åkte hem på lördan så var det bara för mig att åka direkt till jobbet och sedan dess har jag hållt igång KONSTANT. Varenda vaken sekund jag har är fullbokad med allt från språkstudier och hjärtkurs till flytt, jobb och träning. Nu har jag precis kommit in efter en springtur på 4km och ska hoppa in i duschen. Jag hade tänkt dela med mig av lite bilder från festandet i helgen men min blogg verkar inte vilja samma saker som jag vill när det gäller att skriva inlägg på datorn, så ni får helt enkelt klara er utan ett tag ;) طابت ليلتكم x x /Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

japp det ar sa det ar. att bo i "ghetton" ar en utmarkt utbildning for resten av livet, kan jag saga :-) om tre veckor ska bebisen komma, hoppas pa tidugare, men blir nog senare ;-)

2011-10-06 @ 12:29:25
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0