Dear Friends

Nu är jag tillbaka efter min semester i Italien. Jag har haft det riktigt bra och har kunnat njuta av god mat, gott vin, 35 graders värme dagligen och ett underbart öppet hav med en enorm strand.
Det blev inte så mycket bilder och dom flesta bilderna finns på min pappas kamera men jag bjuder på det jag har och hoppas att ni klarar er ändå. ;)

Började semestern med att bli uppraggad av en kaffekille som frågade ut mig om vrför jag såg så bra ut och vad jag skulle göra, innan han ritade ett hjärta i mitt kaffe och sa "du får väll börja din semester här hos mig ;)"

Flög sen 3 timmar senare över alperna i solnedgången

Vi kom fram till Italien och gick direkt till stranden när vi vaknade. Det var den största stranden jag någonsin sett.

Njöt av en öl och lite solsken första dagen

Marcusplatsen









iPhone bilder är inte sådär jättebra men ni får nöja er med dom sålänge ;)
Och till Annelie vill jag bara säga TACK för solkrämerna. Dom var suveräna och eftersom jag brände mig lite första dagen så var även aftersun krämen RIKTIGT bra =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

woohoo!! riktigt snygga bilder :-) bra att kramerna funkade och valkommen tillbaka :-)

2011-09-15 @ 11:13:08
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Farbror

Tack för bilder....men finns det ingen gratis app där du kan ge bilderna mer ljus ? OK, jag skall inte klaga...inget är bra nog. Det var ett tips. Ölen vid stranden var en fin bild och det var säkert en upplevelse att vara där. Har varit där och det var med tågluff och min första resa utomlands men vi var inte där många timmar utan tog...vad...tåget vidare i Italien. Hoppas K & M också var nöjda att vara där och med semestern i ett par dagar.

2011-09-15 @ 20:51:07
Postat av: ELLEN

Välkommen att kika in min bloggloppis! Jag säljer allt mellan skjortor, kavajer, väskor och skor. Mycket second hand/retro finns att hitta. Kolla om du har lust! Alla priser går förstås att diskutera! Jag bor i Örebro!



Mvh Ellen,

http://ellensbloppis.blogg.se

2011-09-17 @ 09:31:34
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Välkommen tillbaka darling!

Ser jätte härligt ut, Venedig är magiskt!

Jag är glad att du är kvar iallafall :)

KRAM

2011-09-17 @ 15:51:51
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jobbar alldeles för lite tyvärr :( Skulle vilja ha lite mer att göra men det kommer :)

Sâ tillsdess passar jag pâ att njuta!

Men visst är det härligt att ha mkt jobb? I Sverige tokjobbade jag jämnt och jag gillade det. Kul när lönen kommer ocksâ.

Ha en fin dag!

KRAM

2011-09-20 @ 10:11:30
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: stina

dags att börja uppdatera lite nu gumman :)

2011-09-25 @ 11:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0