Powerless

Att ta träningsuppehåll fredag och lördag var en bra idée. Kroppen skulle få vila upp sig lite för att orka med en hård vecka. Men att få ont i halsen på söndagen var inte planerat och det var inte heller bra. Minimalt med sömn och halsont höll mig borta från träningen även på söndagen.
Måndag morgon var tung. Halsen gjorde ont och kroppen sa ifrån rejält. Fastnade i soffan efter jobbet och är helt "powerless" just nu.
Fyra dagar utan träning är INTE ok, så jag ska strax kliva ur soffan och åka till gymmet. Istället för thaiboxning blir det 5km löpning och lite styrka för bålen och armarna.

GE MIG MOTIVATION!!!


x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Your loving mum

Claire, follow your mums orders. Stay in your soffa and look after yourself, if you sick your sick!! Thanks for the wonderful weekend and fantastic party, you are the best Claire!!!

Love Mum xxxx

2012-01-30 @ 20:12:01
Postat av: Agnes

Det här är nog det jag menade med att kroppen säger ifrån. du bör nog kanske vänta några dagar till ändå. Så du är helt på topp. Annars gör ju inte träningen något vet du. Och så duktig som du varit så tror jag inte att det skadar alls. S

2012-01-30 @ 20:53:29
URL: http://pagnie.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ja bara du tar det försiktigt så vi får en hel Claire. illa vore det annars måste jag säga. Haha blev du nyfiken nu va? Känns som att alla är det :P

2012-01-30 @ 22:51:41
URL: http://pagnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0