The Big Five

Vaknade 04:30 imorse och blev hamtade en halvtimme senare for att aka ivag pa safari.
Vi sag en massa harliga djur och ni ska fa se lite bilder om ett tag men just nu ar det daligt med internet och det blir darfor lite glesare med uppdateringar. Vi befinner oss just nu i St Lucia som ligger langst med Sydafrikas ostra kust.
Imorgon packar vi ihop vara saker IGEN och beger oss uppat. Vi aker bil runt Swaziland upp till Nespruit dar vi kommer att stanna en natt for att kunna besoka blyde canyon. Darifran aker vi over till Mozambique och spenderar en natt i stora staden Maputo men aker fort som tusan ut till kusten och underbara Tofu Beach.

Ni kommenterar valdigt daligt tycker jag. Vad hander hemma i Sverige?? Saknar ni mig nagonting? ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart vi saknar dig ;) Läser noggrant vad som händer på din häftiga semester! Kan tänka mig att det är såå fint där nere! Sköt om er! Kraam

2012-03-14 @ 19:35:05
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Klart som fan att jag saknar världens bästa Claire! :)

2012-03-15 @ 00:42:36
Postat av: krister

Klart vi saknar dig. jag och Molly har haft en härlig vecka, vi är ute och går ofta (hon är lat och vill inte gå längre än 10 minuter)och naturligtvis får hon ett grisöron varje dag. Vädret i åkersberga fantastiskt och studierna går bra. När jag blir stor ska jag bli större polischef. mamma jobbar som vanligt mycket och det är osäkert om hon får behålla sitt chefsjobb pga omorganisation och att många får lämna företaget. Jag har försökt kommentera din blogg varje dag men ibland kommer man bara inte in i bloggen för att kommentera. Hälsa Mugabe när ni är i Mozambique.

2012-03-15 @ 09:58:15
Postat av: krister

Här hemma i Sverige händer inte så mycket. Reinfeldt blev statsminister, Djurgården spelar kvalhockey (hi hi hi) och AIK (naturligtvis)leder med 2-1 i matcher mot Luleå.

Förresten visste du att både Elvis och John Lennon är döda!!!!!

Örebro finns kvar för det såg jag i helgen. Såg också Antons lag Örnen (vilket dj.... namn på en hockeyklubb, låter som ett kvarterslag) vann med 10-1 och är kvar i div 2. Emma sspelade två träningsmatcher och vann bägge, hon spelade bra. I helgen blir det Örebro igen och vi ska lämna Molly tillbaka till Johan. På lördag är det S:t Patricks Day och det måste ni fira med grön öl (grön bakfyllespya, ganska häftigt att se men inte känna)och gröna kläder.

Lev väl

2012-03-15 @ 10:03:23
Postat av: Andreas

Ja, jag gör det :)

2012-03-15 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0