New Babies

Efter Malaria och parasiter lever jag fortfarande. 2 veckor av sjukdom!! Nu är jag frisk och det firar jag med att köpa 2 par skor som jag tänker inviga våren/sommaren med. =)
Jag har saknat mina skor och mitt smink när jag var i Afrika och nu när jag har dem så saknar jag Afrika istället. Det är sant som dom säger.. "Man vet inte vad man har förren man förlorat det" ;)



Senare idag kommer det upp lite mer bilder från vår resa i Afrika. Vi besökte Blyde River Canyon som är den näst största i Afrika. Otroligt vackert. Missa inte det!

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

wow wow wow, dem dar ar superhoga!! snygga med ;-)

2012-05-11 @ 16:50:06
URL: http://annelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0