#4 och julpyssel

Evelina den fina fick idag sina fransar förlängda med ett riktigt bra resultat.
Evelinas ögonform är oval men jag har lagt fransarna på ett sätt som ger dem ett mer "cat eye" utseende.
Vad tycker ni om resultaten hittills? Blir det bra eller ser det konstigt ut? Ingen som har några kommentarer alls?
 
Imorgon ska jag åka till Västerås för att träffa min underbara Cissi och hennes bebis pöjk Emil. Ska bli så mysigt att luncha och köpa lite julklappar och bara umgås, som vi brukade göra förr när hon bodde här.
När jag kommer hem ska jag åka och träna och efter det blir det pyssel med D's julkalender. Ni ska få se lite bilder imorgon ;)
 
Nu till sängen.
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tycker det blir jättesnyggt!! Du är sjukt duktig! :)

Ser mycket fram emot våran dejt idag! <3

2012-11-21 @ 06:48:14
URL: http://Cessan.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag är skitnöjd! :D

2012-11-21 @ 07:57:12
URL: http://evelinahfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0