Semester

Fortsatt dåliga uppdateringar här på bloggen men jag hinner inte vara så aktiv här. Det är så mycket annat som händer i den verkliga världen ;)
Nu har jag iaf semester i 2 veckor. Det har varit mycket jobb och mycket annat sedan jag flyttade hem till sthlm igen och jag kände att det började ta på krafterna, så därför tog jag 2 veckors spontansemester. Den här veckan har jag jobbat ikapp med det egna företaget så att jag slipper tänka på det och känna stress över att jag kanske glömmer bokföra någonting inför momsavstämmningen i slutet på Juni.
Nästa vecka åker jag till Irland för att vara med på min kusins bröllop och när jag kommer hem så är det tillbaka till verkligheten och hårt jobb som gäller igen. Iaf i 3 veckor för sen åker vi på semester till Turkiet i en vecka. ;)
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här i bloggen längre för jag vet inte vad ni tycker är intressant att läsa om så om ni vill att jag skriver om någonting speciellt så får ni jättgärna lämna en liten kommentar om det. =)
 
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Farbror

Hej Claire ! Vill veta hur din vardag ser ut med shopping, restaurang besök, något party ibland, jobbet, salongen, pub besök, resor till Irland och världen m.m.

2013-07-01 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0