13.30 bär det av

Imorgon flyger jag tillbaka hem till Sverige, en vecka tidigare än planerat. Malarian tog hårt och jag kan fortfarande inte äta ordentligt och jag har ingen ork till att göra någonting om dagarna. Moa åker vidare till Tanzania ikväll.
Jag önskar att jag kunde fotsätta min resa eftersom det bara är en vecka kvar men jag känner inte för att riskera min hälsa genom att fortsätta pressa kroppen med 3 dagar av resande på buss och tåg.

I tisdags var vi på safari i Botswana och spenderade 2 dagar och en natt i parken. Det var en riktigt häftig upplevelse och jag är så glad att jag bestämde mig för att åka, trots att jag inte var 100% frisk.
Vi såg 4 lejon jaga ett gäng Impala och fånga en och sen äta upp den. vi såg "The Kill".
Vi såg även elefanter bråka med varandra och en död elefant ligga mitt ute i vattnet.

Nu ska vi strax ut och äta (eller iaf. försöka utan att må illa) och sen blir det en tidig kväll för mig. Imorgon åker jag till flygplatsen klockan 10 och har sen 22 timmars flygresa framför mig med 2 mellanlandningar.

Vi hörs i Sverige nästa gång och då ska jag bjuda på bilder!

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen hem! Trist att du är dålig förstås. Hör av dig när du vill ha grejerna som är dina som jag har. Kramar

2012-04-19 @ 19:53:34
Postat av: Frida

Åh fy, vad trist. Men om du inte orkar någonting så är det ju rätt tufft att vara kvar en vecka till! Kom hem och kurera dig kvinna och berätta om alla äventyr! Stor kram till dig, Jerker hälsar

2012-04-19 @ 21:14:58
Postat av: Stefan

Synd att du blev sjuk, välkommen hem ! Vill se många bilder och videoclip från resan.

2012-04-21 @ 13:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0