Not right for me..

Bebisarna har kommit och jag har längtat efter att hämta ut dem hela dagen!!
Cyklade i regnet efter jobbet och hämtade mitt paket. Kom hem och slängde jacka och skor på golvet. Slet upp paketet och drog fram mina vackra skor!!! Ett drömögonblick!!
Sätter på mig ett par och inser att modellen på skon är en modell som jag hatar, nämligen att sulan i fram är formad som en båt, vilket gör att man tippar framåt varje steg man tar!!
Lyckan försvann och kvar har jag två par vackra skor som jag inte kan använda =(


Kommentarer
Postat av: birgitta andersson

det går väl att sända tillbaka skorna.det är inget roligt att sätta dom i gradroben och inte kunna anväda dom. du är visst lika tokig i skor som jag är. det gillar jag.kram

2012-05-04 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0