Länge sen nu..

Söndag.... Söndag söndag söndag... Äcklig, trött och hungrig.. Vatten.. Sliten.. Vad har hänt?

Fredags mys på café opera, gallej på hög nivå. Dissad än en gång.. att man aldrig lär sig ;)

Examensfest på lördagen, salsa och bloody Anne-Mai.. Drinken vart lyckad, dansen livade upp allt. Sent avslut och än en gång kom jag hem för sent för mitt eget bästa.


Grönan kvart över 9? den bangade jag på direkt, slängde upp syrran som istället var as på idén.

Dags å styra upp? Bli lite seriös?
Självklart..


Jobb på Skandia 3 veckor framöver, intern service disk? vad har hänt med världen? vilket lyx =)
Helg jobb på Favoriten? Pengarna behövs..

El Danzaré börjar om en vecka.. kan inte längta mer.


Killar? sånt har jag spolat ner i toaletten, inget mer sånt för mig del. Det blir bra i slutändan. Styr upp de där nån annan timme i nån annan dag, kanske även i nått annat liv.

Nu blir det dusch och mat, drar nog på en bra film och myser med amadeus och Nala. För övrigt dom 2 finaste kattungarna som finns.

Over and out......



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0