Att vara eller icke vara..?

Att skaffa killar... är inget problem för mig.. vill jag ha kan jag få.. men då undrar man ju varför jag har sånna problem med att skaffa mig en pojkvän. Nu när man för en gångs skull börjar tröttna på att lalla runt å känner för att lugna ner sig lite och försöka hitta killen som är "The one".. då går det inte för 5 öre.
Why is this?..

jag tror att jag har kommit fram till en lösning. Jag är inte mig själv helt enkelt..
Att skaffa killar är som sagt inga problem men att få dem å falla för mig, tråna efter mig, bli hopplös förälskade i mig.. de har jag problem med.

Killar som jag blir kompis med brukar oftast bli väldigt intresserade av mig medans dom killar som jag är intresserad av inte ens vill veta av mig.. Anledningen är att jag inte är mig själv runt personer som jag tycker om.. jag är så rädd att göra bort mig inför den jag gillar att jag hellre håller tillbaka istället för att bara va den sköning jag är..
Hur jag planerar att lösa detta problem vet jag inte riktigt än men min färd ska jag dokumentera noga i den här underbara bloggen ;)

Att fortsätta vara singel eller icke vara singel.. DET mina vänner... är frågan!

Kommentarer
Postat av: elin

du svek mig din jävel. WHERE THE HELL IS THE NEW INLÄGG???? :D

2007-11-15 @ 10:54:27
URL: http://elinakerlind87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0