Första praktikdagen

Idag hade jag min första praktik dag på primärvården. Det var roligt och spännande men jag fick dock inte göra speciellt mycket utan det var mer en info dag. Har även lagat ett hål i min lilla tand idag vid 07.10.. FÖÖÖR TIDIGT!!
Kom iaf. till praktiken och var helt bedövad i halva ansiktet kändes det som. Vet inte hur mkt bedövnigsmedel hon sprutade upp i mintt tandkött men jag var iaf bedövad i mer än 2 timmar. Var inte så lätt att göra ett första bra intryck med ett snett leende kan jag tala om!! haha

När jag kom hem fick jag reda på att jag fick VG på min hemtenta vilket jag är super nöjd över eftersom jag fick ett U på min examination.

Ikväll kommer syrran över och ska kolla på greys med mig och så ska vi passa på att beställa lite kläder från nätet eftersom jag ska på brölopp i slutet på Maj.

Har tittat på många klänningar men min favorit är nog den här klänningen från www.Asos.com


Prophecy Stud Embellised Bustier Dress

Matdagboken idag ser väll ungefär ut såhär:

Träning:
Löpning: 20 minuter
Styrka: 0 minuter
Promenad: 10 minuter

Mat:
Frukost: 2 polarbröd med prickikorv, 1 tallrik med fil & special K, 1 kopp te
Lunch: Grillbiff, pommes och bea sås, 1 burk Coca Cola
Middag: pasta och bacon, 1 glas mjölk

Godis och skräpmat:
1 chokladboll a la Toris ;), 1 kopp te, 1 äpple, 1 B-vitamin dryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0