Tentaflunk..

Har haft skola hela dagen från 8.15 till 17.00.. Generalmöte från 17-19 och sen när jag kommer hem så hittar jag mitt resultat från examinationen i måndags på min student sida..... U... UUUU.... hur faen kunde jag få U?? helt förvånad, blir ett snack med lärarna imorn och tillbaka till biblioteket för att plugga mer och mer och mer..

Såhär ser iaf min matdagbok ut idag:


Träning:
Löpning: 0 minuter
Styrka: 0 minuter
Promenad: 0 minuter

Mat:
Frukost: 1 glas O'boy, 2 kiwi, 2 rågmackor med ost
Lunch: 6 Köttbullar & makaroner, 1 glas vatten, 1 päron
Middag: 1 hamburgare med pommes, 1 glas mjölk

Godis och skräpmat:
Kladdkaka & en kopp te, 1 choklad biskvi & en kopp te


Jag avslutar med en liten casual style guide:


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där, svarta vad det nu är var super snygg ju...=)

2009-03-23 @ 23:26:38
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0