Vardags funderingar

Det känns som att det är dags för ett inlägg igen. Mest för att Stina har tjatat i fleeeeera månader om att jag aldrig uppdaterar min blogg längre. =P

Jag har funderat ett tag på det här med Prinsessan och Daniel.. Visst måste väll Daniel bli en Prins om han gifter sig med en Prinsessa.. precis som en tjej blir en Prinsessa när hon gifter sig med en Prins i filmer och så.?
Någon har sagt till mig att han inte kan bli Prins utan att han blir något annat.. Hmm..

Sen hittade jag min favorit tavla på google idag, Johan förstod inte alls varför jag gillar den tavlan men jag tycker den är charmig =)  Undrar vad konstnären tänkte på när han gjorde tavlan....


Edvard munch - Skriet

Har oxå tänkt väldigt mycket på vart jag ska få tag på en balklänning till balen på Örebros slott som är den 25 April.. Hittade en himla fin klänning på blocket men den var ju helt galet dyr =(
Såhär såg den ut iaf:

                                              Ge mig den här och du är min hjälte!

I övrigt så rullar vardan på, hänger mest på KTC, tränar på allt från steril uppdukning till injektionsgivning och PVK sättning. Vi kan se ganska läskiga ut faktist =)

  

Var inte oroliga.. vi "kan det här" ;)

Hoppas du är nöjd nu Stina.. Pussa Thea från mig.. lilla sötgrisen =)

Kommentarer
Postat av: Stina

haha, bra, fortsätt så.

Fattar inte heller varför du gillar tavlan skriet, tycker den är fruktansvärd, du är loco.. ;)

2009-03-13 @ 18:26:53
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0