Påskhelgen

Påskhelgen har spenderats i sthlm med familj och vänner. En födelsedagsfest, en stor hemlighet avslöjad, en sjuk syster och massor med massage och vaxning, det är summeringen utav helgen. Imorn klockan 14 bär det av hemmåt till Örebro igen och då får jag äntligen träffa J som har firat påsk hos sin familj nere i Lidköping.

Snart blir det grillmiddag med familjen och sen ska jag och sjuklingen sy en klänning utav gammla gardiner. Efter det blir det kanske en film hos jossan om jag orkar ta mig dit, annars blir det bara film här hemma innan jag lägger mig. Det kommer bli en tidig kväll då jag ska hinna med att massera mamma och bror innan jag åker hem samt att K ska hinna färga mina ögonfransar.

Nu ska jag hjälpa mamma i köket.
Glad påsk på er alla och hoppas ni får en fortsatt trevlig påskhelg.

/Claire

Kommentarer
Postat av: Amonbofiz

Blev det en snygg klänning av gardinerna? Och vem fick den?

2010-04-06 @ 11:49:55
Postat av: Claire

Vi hann aldrig sy något men vi tog fram massa tyg, så det får väll bli nästa gång. =)

Klänningen skulle bli till min syster.

2010-04-08 @ 17:23:44
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0