Våren är här

Nu känns det att våren är här. Man kan gå ut utan jacka, det är ljust ute klockan 07.00 på morgonen och överallt börjar det komma upp gröna groddar från marken.

På min baksida ser det ut såhär:




Inne växer alla mina planterade frön för fullt...

Blommor


Tomater


Solrosor som växer för fullt         Basilika, Timjan, Grönmynta och Persilja


Även små djur har börjat krypa sig fram har jag märkt. Ett djur har till och med lämnat en lite souvenir i form av en bajsklutt på våran "balkong".. =)

Igelkottebajset

Nu ska jag sluta sitta här och skriva och istället bege mig ut på en promenad med min hund för att sen dra mig till gymmet en stund och vid 13-tiden ska jag hålla en föreläsning om god lärandemiljö på USÖ inför läkare, sjuksköterskor och avdelningschefer. Wish me luck!!

Vad ska du göra idag?

//Claire

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad duktig du är gumman.. Vill också ha trädgård att pyssla med.. =) Jag kan komma och pyssla med din lite.

2010-04-30 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0