Torsdagstipset #8

Idag tänkte jag tipsa om en plattång som jag tycker är riktigt bra. Jag fick en plattång i julklapp av mina föräldrar i år men när jag provade den så fungerade den inge vidare (Braun ES1). Håret vart inte platt på en gång utan jag fick dra flera drag med plattången för att det skulle bli rakt. Jag bestämde mig för att byta den men visste inte alls vilken jag skulle byta till.

När jag gick ut på nätet och försökte hitta tips på vad man ska köpa så hittade jag bara tips om GHD plattänger, vilket jag inte alls har råd med (kostar ca 1999:-).
Jag köpte tillslut en OBH Nordica Björn Axén Tools. DEN ÄR SKIT BRA!! =)

Den värms upp snabbt, den plattar håret på ett drag och den gör även riktigt snygga lockar. Dessutom så får man med en DVD film som visar lite stylingtips. Ett måste för den som funderar på att inhandla en ny plattång. Just nu är det rea på den här pärlan på Elgiganten. =)

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0