"Godmorgon"

Nu sitter jag här i soffan och segar klockan 16.00. Jag har precis gått upp och ätit frukost och sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag innan jag börjar jobba. Jag har gjort 2 utav 3 nätter nu så jag är rätt seg i kroppen.

Jag kanske borde plugga lite idag eftersom jag har 2 tentor i Augusti. Sen måste jag göra ett bröloppskort till min kusin som gifter sig nästa torsdag. Då måste jag nog ta ett besök till panduro hobby först.

Det blir till å ta en dusch, klä på mig lite kläder och slänga på mig lite smink, besöka panduro hobby och sen pyssla ihop ett bröloppskort. Om det blir någon tid över innan jag börjar jobba klockan 21 så får jag sätta mig och plugga lite.

Det tråkigaste med att jobba nätter är ju att man missar alla dessa underbart varma dagar. Men men, Jag slipper ju iaf. jobba i värmen. =P

Vad ska ni göra/har ni gjort idag?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: cecilia

Även jag har sovit bort hela dagen, även om det verkligen var i varmaste laget =P

2010-07-13 @ 00:23:57
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0