10 bollar i luften

Tack snälla alla ni som kommenterade på mitt förra inlägg. Jag fick många värdefulla tips om hur jag ska gå till väga för att bli av med min frustration.
Dom som kommenterade var:
Evelina
* Maria
* Pappa
* Emelie
* Cecilia
Spana in deras bloggar genom att klicka på namnen.

Nu sitter jag här med en kopp te i ena handen och en sisådär 10 bollar i jonglerandes i andra handen. Cissi dyker snart upp för att fortsätta med C-uppsatsen, jag har 25 julkort jag behöver pyssla ihop, jag har 4 ljus som ska fixas inför advent så att vi får en julig adventsljusstake, jag har julklappar som måste slås in, jag har ett event att promota och jag har en gästlista att fylla tills på onsdag. Peuh.




Men en sak i taget mina vänner. Börjar man i mitten blir man aldrig klar, börjar man från början så når man slutet tillslut. ;)

Ikväll blir det fest eftersom min älskade vän Cecilia har fyllt år. Om det är någon som känner sig sugen att komma så kan ni bara säga till så är ni mer än välkomna. =)

Nu, C-uppsats!


x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh! Jag vill med göra julkort. :D Förresten, länkarna i detta inlägget fungerar inte. :/ Tänkte om man ville kolla in dessa awesome bloggarna liksom! ;) Haha!

2010-11-26 @ 12:51:28
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0