Barnvakt

Jag sitter här i soffan med tvn på låg volym och hunden sovandes bredvid mig. Tvillingarna sover inne i sovrummet. Ni kanske undrar vilka tvillingar? Jo, det är min sambos systers pojkar. Jag har tagit på mig att vara barnvakt åt dem i 24 timmar vilket är jätte mysigt. Jag hämtade dem vid halv 5 och så åkte vi hem till mig. Pojkarna satte sig direkt i soffan och kollade på en film medan jag lagade mat. Efter maten så lekte dom lite med vovven och sen var det dags för tandborstning och ombyte till pyjamas. Vi kollade klart på filmen och sen la vi oss i sängen och myste lite innan dom somnade. Cissi var här och hjälpte till så det var jätte mysigt.


I helgen var jag ju hemma hos mina föräldrar i Sthlm och när jag väl var där så passade jag på att få mina slitna vinternaglar fixade utav min älskade vän Kristina. Denna gång vart det ganska neutrala naglar, brunglittriga. Nästa gång blir det något mer juligt eftersom jag ska göra om dom om 3-4 veckor. =)


Nu sitter jag i soffan och njuter av min nya bordslöpare som kom med posten från H&M i fredags. Den är så himla fin och glittrar så fint när man tänder ljusen på bordet.




Vad tycker ni om min löpare och mina naglar?
Om det är någon som vill ha nummret till Kristina som fixar naglar så är det bara skriva en kommentar till inlägget så ska ni få mer uppgifter om henne och hennes priser osv.

Nu ska jag lägga mig i sovrummet med tvillingarna. Lång dag imorgon med mycket bus inplanerat. ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grymt fina naglar och en urtjusig löpare! Jag vill med ha en sån! Hur mycket kostade den? :)

2010-11-15 @ 22:06:13
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättefint alltihop!

2010-11-15 @ 23:31:18
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jättemysig kväll var det! Dom är så goa! Imorgon blir det pepparkaksbak =)

2010-11-15 @ 23:47:04
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Stina

nedrans skit unge. Jag kollade på den där löparen när den kom ut, men glömde beställa, och när jag skulle göra en beställning igår så var den slut.. =(

Bäst att gömma den nästa gång jag kommer och hälsar på.. :P

2010-11-16 @ 13:29:21
URL: http://stina3.blogg.se/bebis
Postat av: Linda

Snygga löpare!! vart hittar man dom?

2010-11-16 @ 15:05:09
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/
Postat av: Farbror

Ser inte löparen, bilden är för svaaaart !, säkert fin. Enkelt och snyggt med löpare och några ljus på det så är det ju ursnyggt.

2010-11-16 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0