Bloggtorka och tappade läsare.

Jag har verkligen ingenting att skriva om just nu. Jag har inga tips, jag har inga nya outfits att visa upp, jag har inga rliga make-uper att smeta på... jag har helt enkelt ingenting att blogga om.

Jag skulle kunna skriva vad jag gör varje dag från morgon till kväll men det händer verkligen ingenting roligt i mitt liv just nu. Det enda jag har att göra på dagarna är att skriva C-uppsats för att kunna få ut min sjuksköterske examen i Januari.

Jag har även tappat en hel del läsare, vilket kan bero på att jag inte har något kul att skriva om ;)

Vad vill ni läsa om? Vad vill ni att jag ska blogga om?
Kom gärna med förslag för just nu kommer jag verkligen inte på någonting.

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker det är trevligt att läsa vad folk har för sig så för min del får du gärna fortsätta bara skriva som du gjort.=) Jag tror det är något med perioden just nu för det har försvunnit läsare på min blogg med.

2010-11-23 @ 17:56:14
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du kan blogga om musik, ord som du tycker är viktiga, kändisars kläder, vad du vill göra i framtiden, bilder som du tycker om, bloggar som du tycker är värda att följa/titta in på, saker du vill ha och mycket annat. :) Oavsett så kommer jag kika in här minst en gång om dagen ändå. ;)

2010-11-23 @ 19:31:29
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0