C-uppsats och höstmys

Nu sitter jag i soffan och har tagit världens längsta sovmorgon. Hela veckan har bestått av intervjuer och bakgrundsinsamling till C-uppsatsen. Igår blev det lyckligtvis lunch på stan med Cissi och jag inhandlade även ett par skor som jag har tittat på länge.


I'm so happy! =)

Efter skoinköp och lunch blev det vaccination med grabbarna eftersom vi har en resa inbokad till Thailand i januari.
Idag väntar lite plugg, städning, en promenad med min älskade vovve Molly och sen en sväng på stan med Malla och min syster. Ikväll kommer mina föräldrar på besök och det ska bli så skönt för jag har verkligen saknat dom de senaste veckorna.

Vad gör alla i helgen förresten? Något kul som händer?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

jag jobbar pa lordag, sen pa kvallen har jag en date med mannen :-) och pa sondag e det en dag med familjen, ska pa forlovningsfest/skaldjursfroseri :-) super snygga skor!!!

2010-11-05 @ 12:52:50
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Jag hade ISO:n på 800, bländare f/8 och exponeringstid 1/800 sekunder. Sen har jag redigerat den lite i PS med, så färgerna är inte riktigt så skarpa i verkligheten. :)

2010-11-05 @ 23:29:53
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilket snyggt köp du gjort, tummen upp:) Vilken affär?

2010-11-18 @ 00:09:10
URL: http://alexandraamiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0